Inschrijvingen

Wil je weten wanneer je peuter voor de eerste keer naar school kan?

Dan kan je dat via deze link berekenen.

Enkel de geboortedatum invullen en je weet meteen op welke dag je peuter naar school kan.

De inschrijvingsprocedure voor schooljaar 2024-2025 start in de loop van dit schooljaar. Alle basisscholen van Schoten werken met een centraal aanmeldingssysteem. Dit verloopt in samenwerking met het Huis van het Kind Schoten. Met dit systeem willen we samen met u de maximumcapaciteit van onze scholen blijven begrenzen en willen we wachtrijen voor de schoolpoort vermijden. Meer info vindt u bij het huis van het kind, op www.aanmelden.schoten.be en in deze brochure.

AANMELDINGSPERIODE

11 - 24 januari 2021       aanmeldingsperiode broers en zussen

08 - 29 maart 2021         aanmeldingsperiode nieuwe leerlingen

Via deze link komt u ineens op het aanmeldingsformulier van de gemeente.

In onze scholen worden kijkmomenten georganiseerd. Op deze momenten kan u kennismaken met de sfeer en de werking van de scholen. De data van de kijkmomenten vindt u op de kalender. U kan ook steeds een afspraak maken met de directie van de school voor meer informatie.